søndag 4. oktober 2009

PÅ SHOPPER`N :D



Nye øredobba i lilla og lilla genser fra HM :D




Ja, det er jo mye man skal forberede til et bryllup, og jeg ser ofte ting som er fine å dekorere med osv når jeg går å titter rundt alene på kjøpesentrene. I går hadde jeg en kraftig shoppingrunde, som jeg var veldig fornøyd med! Det har jo ikke så veldig mye med bryllup å gjøre, men jeg har lyst til å dele det me dere uansett ;) hehe...
Jeg har da fortsatt.... dilla på lilla. Elsker lilla!! Både i klær å i ting å tang i huset! Å det er jo kanskje noe du kan tenke på når du skal vege farger til bryllupet ditt :)
Linda og Ole Magnus har valgt lilla og sølv som sine farger, og det tror jeg blir kjempe fint :)
Her er noe av det jeg har shoppa :D hihi...
Lysestaker til store telys :) Kjempe fine lilla <3>
En lilla bolle til å ha frukt, godis eller chips i :) Fra kremmerhuset

Kaktusplanter med hvit sand og hvite krukker.

Det er ikke bare lilla hos meg. Her er et maleri som jeg malte for å få noe opp på de nokså tomme hvite veggene våres.
Modellpusen Mitsi <3>
Hjerte som lillesøter laga til meg :)


Middagen for kvelden var nydelig!! Og jeg og Viet koste oss med film :) En kjempe flott dag <3

4 kommentarer:

  1. vi hat hvitt gull på våre ringer, helt enig at det er flott!! hehe=) Også har jeg en liten diamant, ville egentlig ikke ha, men hun som hjalp alex og plukke ut ring, mente at det MÅTTE man ha...hhe=) men det er ikke sånn som stikker ut da, så da er det greit. Også er de håndlaget hos en gullsmed i trondheim, så selv om de ligner på mangen andre ringer, så er det faktisk ingen som er prikk lik, det er litt kult!

    Oj, jeg trodde jeg la inn kommentar på forrige innlegg, hadde tenkt å legge igjen en anna her, man da ble det to i en =P
    Jeg også er glad i lilla! også blått da, sånn møøørk blå!
    Vi skal ha lilla og litt knæsj grønn som farger i bryllupet vårt, blir litt innslag av sølv også, men det er mest på lysestaker og sånt.

    SvarSlett
  2. Det blir nok fint Lene :) Lilla er fint, og ikke minst inn for tiden ;)

    Kjekt me litt spesielle ringer da :)

    SvarSlett
  3. Å så mye fint Ingvild :) Og den maten såg deilig ut, savner SINNSYKT den maten du og Viet lagde til oss på jentekveldene....åååå...måtte du minne meg på det, nå fikk jeg vann i munnen!!

    Veldig greit forresten å vite at jeg har ei venninne som er bryllups-freak...for selv har jeg ikke peiling. Så når jeg en gang skal gifte meg vet jeg hvem jeg skal spør...og forresten, mamma hadde blitt overlykkelig om e hadde gifta meg i Borgund kirka...men det blir nok Italia på oss...tror jeg, vet jo aldri :)

    SvarSlett
  4. Ja, her har du me, Bryllups freaken :P haha.. e måtte le høyt av den ja!!

    Ja, d e bare å bruke me når tida e inne for d! ;) E syns d e bare gøy!! :)

    SvarSlett