lørdag 12. november 2011

11.11.11


<3<3<3 Alle hjerter gleder seg, hvertfall mitt, for 11.11.11 ble nemlig jeg fridd til :):)

Etter en ekstra lang dag på jobb, tok jeg med meg sønnen min hjem fra barnehagen. Døra var ikke låst, men jeg tenkte at det hadde nok Viet bare glemt... Det var helt stille å mørkt i huset, så jeg åpna døra inn til stua for å slå på et lys. Før jeg rakk det kom det pluttselig musikk på, og jeg så inn å så at spisebordet var fylt med levende lys og massevis av blomster. Jeg snudde meg til min 1 år gamle sønn som forsatt satt i vogna si, smilte fra øre til øre og jynga med musikken mens jeg begynte å gråte. Var det virkelig det jeg trodde det var?? Viet kom ned trappa kledd i dressbukse, og skorte med en stor bukett røde roser og en ring i hånda. <3 Jeg er hans eneste ene, og derfor 11.11.11 ;) Ja, jeg ville gifte meg med han... å han hadde nok blitt overrasket om jeg sa nei :P hehe...

Etter jeg fikk komt litt i hektene, fortalte han at vi skulle ut å spise. Tante Linda og Onkel Ole skulle passe lillegull, mens mamma og pappa skulle ut å feire <3 Det er nok sikkert 1 1/2 år siden sist, minst!! Så det var veldig rart, men også veldig koslig :) Vi spiste en kjempegod middag på ANNO og tok en drink etterpå ;) Slikt må da feires :)

Ringen var litt liten, for jeg hovner litt opp på den høyre hånden, så jeg fikk det bare på venstre ringefinger. Blank og fin i hvitt gull, med ingravert dato i. Nå er ringen på tur til å bli litt større... Kjedelig å ikke han den, men da kan den hvertfall brukes på riktig finger og hånd :)

Når det gjelder bryllup hadde jeg ikke forventet et frieri lenger dette året, så da har jeg liksom lagt fra meg den datoen jeg først hadde håpet på :) Så det blir nok lenge til, men da kan vi spare imens :) Det er jo greit, å ikke minst er det greit å ha goooooood tid til å planlegge. Det synes ihvertfall jeg. Tenke seg til at jeg også skal få være prinsesse for en dag :) OOOO lykke <3 Blir vel noen år til da... Bra bli det uansett ;) Å velkommen til alle våre venner ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar