tirsdag 2. august 2011

Nå er jeg endelig tilbake... for de som bryr seg :P

Ja, tiden flyr, og jeg har akkurat begynt i jobb igjen etter et år med permisjon med verdens herligste lille gull, som sovnet til slutt...

Ja, grunnen til jeg ikke har skrevet så mye etter jeg ble mamma er mange... pc mangel... elller vi har pc, men den er på tv og tab, så i dag kjøpte jeg meg MIN egen bærbar, og min FØRSTE (!!!) pc ;) I en alder av 27 år... jajaja... sånn er det å være sammen med en nerd... Da har man det meste :)Og tid til overs! Ja, han krevde litt av sin mor ganske så lenge... Ikke en sovegutt vi fikk nei :)

Jeg aner rett å slett ikke hvor mange som leser bloggen min, og om den er i det hele tatt til noe hjelp? Så om noen leser og planlegger noe bryllup og savner noen tema jeg burde tatt med, så gi beskjed! :D

Jeg har også funnet ut at siden samboeren min har hobby som bilpolerer, vil jeg være weddingplaner for andre (ja... for jeg har desverre ikke noe eget bryllup å planlegg...) Så rop ut om du haaaaaaaaater å planlegge eller ønsker hjelp, så stiller jeg gjerne :) Men vil da selvfølgelig bruke arbeidet i bloggen for å dele me andre etter bryllupet er overtått selfølgelig eller med samtykke før...



Hva forventer gjestene dine av ditt bryllup??

Mange er nok mest opptatt av mat og drikke i bryllup. Hvor mye skal brudeparet/foreldrene dekke av drikkeutgifter? Hva synes dere? Det kan jo bli dyrt med åpen bar tenker nå jeg... En ting er sikkert, lunket øl, brus, vann e.l. er ikke noe særlig, og spesielt ikke på i sommervarme. Tenk derfor på hvordan du kan holde drikken kald lenger... Isbiter? Isbiter i bøtteer med drikkevarene oppi? Ofte er det jo ganske så fult i kjøleskap med kaker og div (spørs hvor du holder festen), så da må man tenke alternativt.



Og det er jo alltid spennende å se hva som er på menyen av mat. Noen velger koltbor (noe jeg personlig syns er veldig greit) der du kan ta det DU liker, og festen blir ikke så stiv, og kanskje ikke så dyrt heller? Kan jo få litt hjelp her å der i tilegg til å bestille litt :) Fordelen er jo at man kan ha både fisk og kjøtt på menyen, alt etter hva man foretrekker selv. Og festen blir kanskje litt mer "liv" i å ikke så stivt, når man kan få bevege seg litt... Men jeg er overhode ikke imot servering. Deilig det også, og ikke minst flott! Alt etter hvordan man vil at festen skal fremstå og hva lommeboka eller banken mener ;)




Jeg må rett å slett tenke litt hva jeg vil skrive om neste gang jeg har tid :) Eller kanskje DU har noen tips. Kom med de :)

Hej å hopp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar