lørdag 7. august 2010

Ta vare på de sexuelle godene...


Ja, det sa presten i bryllupet til Linda og Ole Magnus 17.07.10
Jeg har ikke tenkt å skrive så mye enda, da jeg venter på å sette sammen litt bilder og få litt informasjon om hvordan disse to søte, fikk satt sammen bryllupet sitt på en så økonomisk og god måte. Ja, for her er dama som kan å spare på penger og finne gode løsninger :) Selv er jeg nok hakke mer prippen og prikete... men det lønner seg altså å bruke de kontaktene man har, for å spare inn penger, da et bryllup ikke akkurat er så veldig rimelig.... Kjenner du noen, eller har du venner som kjenner noen med en god pris på f.eks. fotografering, frisør, bryllupskakebaking, blomster, flott bil...? Bruk de! Du kan spare MYE :D



Etter jeg har blitt mamma, som da kanskje er om en ukes tid... vil jeg nok fortsette å skrive flere tips å råd her utifra egne erfaringer og litt hva jeg hører og leser. I skrivende stund gifter Eli Karin og Ove seg i spania, og det er kanskje noen som er intr. i hvordan er slikt bryllup går for seg? Min nydelige svigerinne Linda og storebror Ole Magnus er i bryllupet, og jeg håper på litt info der også... :)


Her er da et bilde av Ole Magnus og forlover Viet som slapper av med litt bilspill før bryllupet :)


Kan du se hva brudgommen skrev under skoen sin??

Ha en flott helg alle sammen, så håper jeg å få satt sammen litt når mammarollen er i takt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar