onsdag 16. juni 2010

I BRYLLUP OG GRAVID?

Nå er det altfor lenge siden sist. Det har vært mye annet å tenke på ettersom magen vokser, man blir mer sliten, sommeren kommer (? skulle vertfall det) så vi nyter det lille som er ute av sol å varme... Jeg er reisesyk, men må holde meg hjemme å ruge til august ;)

Hva skal jeg ta for meg nå? Kanskje akkurat dette som har med oss gravide som skal i bryllup. Ikke like enkelt det. Og utfordringer på forskjellig vis dukker opp. Dette er noe man kan tenke på, om man vet man skal ha gravide i bryllupet sitt :) Jeg skal i bryllup til min kjære bror 4 uker før termin, så da vagger jeg vel avgårde kanskje... hehe... Jeg vil ta for meg kjoler først.

Jeg har enda ikke kjøpt noe kjole. Det er ikke så lett å vite hvor stor man kan bli, men jeg tenkte å sjekke ut på lørdag kanskje, for jeg tror ikke jeg vokser SÅ mye på 1 mnd, så da kan jeg begynne å se litt tror jeg. Å ferden blir selvfølgelig til Torunns Drømmekjoler som finnes her i Ålesund. Det går også ann å bestille på nett: http://drommekjoler.no

Her er noen kjoler som kan være aktuelle, uten at de er såkaldte "gravidkjoler". Det betyr jo at de kan brukes i en annen anledning også :)





















HUSK AT MAN KAN SELVFØLGELIG VELGE ANDRE FARGER :)






Så da får vi se hva Torunn har av str. og farger i butikken. Og om noe passer for min mage. Man må jo selvfølgelig se ann hvor langt på vei man er når man velger de kjolene her. Det er ikke bare tatt ut for høygravide som dere ser :)
Jeg har også sett litt på nett, og det finnes jo selvføgelig gravidkjoler også som man kan velge. Og det er selvfølgelig lettere når en kan gå å prøve enn å bestille på nett kanskje, men det er jo alltid en mulighet å sende den tilbake også.

Den Kule Mage er også en plass man kan ta en titt. Jeg fant meg en kjole jeg liker, men jeg er litt mer for å kjøpe en fin kjole jeg kan bruke når jeg ikke er gravid også, når man først bruker litt penger.
http://www.denkulemage.no/



Andre ting man kan tenke på, som jeg også tenker på er det å sitte i timesvis i et bryllup... Ja, jeg stivner helt, og lurer på hvilke triks jeg skal bruke der. Nå har de, helvis for meg, koltbord, så da er det liksom mye lettere å bevege seg. Jeg må nok både på do, strekke på beina og vurderer å ha med bute evt en annen stol, da jeg vet vi skal sitte ute i partytelt, og da blir det kanskje ikke de beste stolene?

Det de som inviterer bør tenke på er jo selvfølgelig at det blir lagt inn pauser ofte. Spesielt for dere som har servering. Og at ikke alle taler, og sanger kommer på en gang, og blir kanskje avsluttet med en liten pause, så man får strekke seg litt på beina eller ta en do pause. Ofte er det godt etter en tale, for kanskje du har holdt deg en stund, og skulle akkurat til å gå før talen... hehe...

Håper alle dere finner noe å ha på seg. Er jo et tema på mange forum. Man kan selvfølgelig se på andre butikker også. Det er jo bare å prøve seg fram om man ønsker en litt billigere prisklasse. Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar