søndag 28. februar 2010

Litt treig i det siste...

Ja, off, nå føler jeg meg som en veldig dårlig blogger :( Ja, det skjer litt på hjemmefronten, så da er det ikke bare bryllup bryllup i hodet :P

Jeg vil benytte anledningen til å gratulere mine gode venner Kristina og Daniel med forlovelsen tidligere denne måneden :) Ja, den mannen der har jammen god fantasi til å lage til et frieri uten om det vanlige :) Og ikke minst komme med en ring som har vært i familien da! Det er jo kjempe stas!

Ja, jeg tenkte å finne frem bladene mine til nesten oppdatering... og lurer da på hva det skal handle om..? Hmm.. kanskje det å være toastmaster? Det er jo en stor jobb, og jeg vet flere som skal være det i sommer, så kanskje jeg kan komme med noen gode tips,- både til dere som skal vær det og dere som ennå ikke har bestemt hvem som skal være det i deres bryllup.

Så jeg lover i løp av neste uke, at jeg skal hive meg rundt, slik jeg kan oppdatere dere litt med kunnskapen jeg har å komme med :)

Ha en fin fin søndag alle sammen <3
Et morsomt bilde fra julebordet der jeg og min kjære slo oss løs på dansegulvet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar