onsdag 16. september 2009

Mine første ord...

Ja, da får jeg vel begynne å skrive litt. Jeg ble litt revet med når mange rundt meg startet med blogging, og jeg kjedet meg akkurat i dag, så hvorfor ikke...

Nå er jeg så heldig å få være med i et bryllup til sommeren, og jeg håper jeg få bruke erfaringen min derfra også i min blogg. Det er broren min som har fridd til Linda, så da blir det brullup til sommeren :) Jeg og barna skal være brudepiker!! HAHA

Linda har valgt fargene lilla og sølv, og det tror jeg blir kjempe fint! Så jeg benytter sjansen på å ta litt bilder av det hun allerede har valgt ut, og til helga er det jo brudemesse, så jeg håper vi får noe ut av dette! Kanskje vi kan vinne litt penger 40 000 (!!) til bryllupet. Det hadde vel vært helt greit.

Med tanke på at min saboer nå er så heldig å skal være forlover i bryllupet, er det jo mye man må tenke over. Hva er oppgavene til en forlover både før og under festen? Hvorfor ble DU valgt?

Håper dere har interesse av dette, og jeg burde vel laget en hjemmeside, men det aner jeg ikke hvordan man gjør :P Så da blir det blogg


2 kommentarer:

  1. Yes!!Du også har heve de på blogginga!!:-D Ditte blir gøy å følge med på ;)

    SvarSlett
  2. Ja, får no se kor flink e blir...hehe :P

    SvarSlett