mandag 21. september 2009

Brudeshow i byen


På søndag var jeg sammen med Linda, Eli Karin og Silje på brudeshow i brudekrysset utenfor Torunns drømmekjoler og salt studio. De hadde moteshow med brudekjoler og selskaperkjoler.


De viste også brudepiker og brudesven. Her er to brudepiker :) Noe for meg Linda? Hehe.. Jeg skal jo være brudepike sammen med barna i bryllupet til Linda og Ole Magnus. Sklir rett inn med andre ord :)




Linda fant seg en brudekjole også. Jeg kan desverre ikke legge ut bilde av den, siden Ole Magnus kanskje leser bloggen min! Men den var VELDIG fin, og hun slo til, siden det var 20% avslag denne dagen. Jeg var litt usikker på hvordan det ville være å se på brudekjoler, men Linda så den med en gang. Jeg tror mange bare vet det, når de ser drøpmmekjolen. Vi jenter tenker veldig hvordan vi ønsker å ha den, så det er allerede klart i hode, når vi er på utskikk!

Det var også konkuranse på dette brudeshowet, men vi vant ikke... Silje vant et gavekort på velvære, å det er jo helt greit :) Den heldige vinneren ble veldig overrasket, og vant et gavekort på 40 000 som inneholder kjole, frisør, kake osv (husker ikke alt). Så det var en veldig grei premie å få for en brud!

Flere kjoler kan du se på: http://www.drommekjoler.no/

Jeg fikk til og med gartis brudeblad, noe jeg har MYE av, så der var det mye mer informasjon, blant annet om det å være forlover. Kanskje det blir i neste innlegg :)
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Har jo selvsagt vært inne og tatt en titt, kom bare aldri så langt som til kommentarfeltet =P
    Gleder meg til videre blogger! Kommer litt bryllupsstoff hos meg også etterhvert, men enkelte ting må jo være hemmelig en stund, det er jo lenge igjen til 21.augsut enda! men først skal jeg i bryllup til en kusine og ene søstra mi, så jeg får jo litt tid til å "øve" meg =)

    SvarSlett
  2. D e bra :) Ja, nåkke må vær hemmelig ;) Håpe du finne drømmekjolen! Håpe e kan hjelpe me nåkken tips på bloggen etterhvert :)

    SvarSlett